Originalita zvoleného topu či tričká Vám vykúzli veľa zaujímavých kombinácií s ostatnými kúskami Vášho šatníka. Zaujímavé akčné výpredaje aj originálne novinky.
Biela
Zvolili ste kategóriu výrobkov v
bielej farbe , prípadne produkty, kde biela farba prevažuje. Zahŕňame sem aj produkty vo svetlých krémových odtieňoch. Biela je neutrálny odtieň a je možné ju vhodne kombinovať so všetkými ostatnými farbami. Pozor ale na kombináciu rôznych odtieňov bielej farby. Menej výrazné biele odtiene budú v kombinácii s jasnou bielou farbou vyzerať sivo a zašle. Biela je farbou čistoty, čistoty a neutrality. Biela znamená nové začiatky, sviežosť a nevinnosť. Biela farba má tiež upokojujúci účinok. Niet divu, že mnoho kultúr spája farbu s dobrotou a pozitívnymi vecami. Napríklad v Číne a Japonsku biela predstavuje šťastie a šťastie. Nevesta nosí v deň svadby bielu farbu, ktorá symbolizuje jej čistotu. Biela je tiež vnímaná ako známka čerstvosti (spomeňme na mlieko alebo novo napadnutý sneh), čo môže dodávať produktom príťažlivo čistý vzhľad. Pokiaľ ide o interiérový dizajn alebo módne voľby, biela môže vytvoriť pocit priestornosti alebo čistoty – ideálna pre malé byty alebo preplnené skrine! Biela farba môže sprostredkovať jednoduchosť a sofistikovanosť zároveň.
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.