Glara » Doprava a platba

Doprava a platba

Možnosti dopravy

Zásilkovna

  • Cena dopravy cez zásilkovnu je 4€, pri objednávke nad 99 € je doprava cez zásilkovnu zdarma.
  • Tovar je Vám doručený na vybranú pobočku Zásilkovny alebo Z-BOX v SR.
  • Zásielkovňa obvykle doručuje tovar do 2 dní.
  • Po odovzdaní balíčku Zásilkovne obdržíte e-mail s číslom pre sledovanie zásielky on-line.
  • Až bude balíček pripravený na vyzdvihnutie, dostanete SMS správu.
  • Balíček na Vás počká 7 dní, tento termín je možno telefonicky predĺžiť.
  • Zákaznícka linka Zásilkovna: +421 221 201 135 (pondelok - piatok 9:00 - 18:00).

Slovenská pošta

  • Cena dopravy cez slovenskú poštu je 7 €.
  • Slovenská pošta obvykle doručuje tovar do 2 dní.
  • O termíne doručenia budete informovaný SMS správou. 
  • Zákaznická linka Slovenskej pošty: 0850 122 413  (pondelok - piatok 8:00 – 18:00).

GLS

  • Cena doručenia GLS na adresu na Slovensku je 7 €.
  • GLS obvykle doručuje tovar do 2 dní.

Zásielka do iných krajín

  • Tovar je možné zaslať aj do iných krajín v súlade s ustanoveniami nariadenia (EÚ) 2018/302 Európskeho parlamentu a Rady. Tovar je možné zaslať do všetkých štátov, ktoré sú na výber na našich portáloch www.glara.cz a www.glara.eu.
  • Z technických dôvodov nie sú zatiaľ všetky možnosti dopravy zobrazené v pokladni.
  • Pre objednanie tovaru do inej krajiny z eshopu glara.sk prosím kontaktujte našu zákaznícku linku.
  • Platby za tovar na eshope glara.sk sú možné v € na slovenský bankový účet, na dobierku alebo platobnou kartou. 
  • Pre objednanie a platbu tovaru v českých korunách, vrátane jeho dodanie na Českej republiky, prosím použite našu stránku www.glara.cz.

MOŽNOSTI PLATBY

Bankovní prevod

  • Platbu za tovar zašlite klasickým prevodom z Vášho bankovného účtu na náš bankovný účet.
  • Po odoslaní objednávky sa Vám zobrazí stránka s platobnými údajmi (čiastka, variabilný symbol a číslo bankovného účtu).
  • Informácie k platbe sú Vám zaslané tiež emailom aj s odkazom na vystavenú proforma faktúru.
  • Za platbu bankovným prevodom neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky.
  • Tovar je expedovaný až po pripísaní uhradenej čiastky na náš bakovný účet a môže tak dôjsť k predl'ženiu termínu dodania uvedených pri jednotlivých dopravcov. Do doby uhradenia je tovar rezervovaný pre Vás.
  • Po úhrade objednávky budete informovaný emailom - objednávka začne býť vybavovaná.
  • V prípade, že objednávku neuhradíte, náš systém zasiela po niekol'kých dňoch pripomenutie. Ak nedôjde ani potom k úhrade, je objednávka stornovaná a rezervácia tovaru je zrušená.

Dobierka

  • Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí.
  • Za platbu dobierkou účtujeme poplatok 2 €, ktorý je pripočítaný k cene dopravy.

Platba kartou on-line

  • Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu společnosti GoPay.
  • Platobná brána podporuje 3D secure platby. Ak máte toto zabezpečenie u Vašej banky nastavené, je platbu eště potreba potvrdiť pomocou SMS kódu, prípade iným spôsobom určeným Vašou bankou.
  • Po úspešnom zaplatení ste presmerovaný späť na naše stránky a objednávku začíname vybavovať.
  • V prípade zlyhania platby ste tiež presmerovaný späť na naše stránky, ale s informáciou, že platba neprebehla. Emailom dostanete informáciu o alternatívnej možnosti platby objednávky bankovým prevodom, vrátane uvedenia čísla bankového účtu a variabilného symbolu.
  • Najčastějšie dôvody zamietnutia platby: karta nie je povolená pre on-line platby, bol prečerpaný nastavený limit, zle vykonaná autorizácia platby.
  • Zákaznická linka spoločnosti GoPay: +420 840 818 918 (pondelok - piatok 8:00 – 17:00).