Naša pestrá ponuka zaiste osvieži Váš šatník a zaujme Vašich partnerov i okolie. Vyznávačky športových aktivít si obľúbili naše legíny, turecké nohavice i tepláky. Jednoduchá filtrácia podľa najlacnejšie ceny či podľa najzaujímavejších zľavových akcií. Do našej kolekcie pravidelne dopĺňame novinky z aktuálnej sezóny.
Čierna
Zvolili ste kategóriu výrobkov v
čiernej farbe , prípadne produktov, kde čierna farba prevažuje. Čierna je neutrálny odtieň a možno ju vhodne kombinovať so všetkými ostatnými farbami. Čierne oblečenie dokáže opticky skryť i mnoho nedokonalostí a vhodne zvolený strih zoštíhli Vašu postavu. Chcete rozžiariť Váš outfit? Kombinujte čiernu s výraznejšími pastelovými farbami. Či už sa snažíte o módny výraz alebo jednoducho chcete vyzerať dobre na večer v meste, čierna je vždy víťaznou farbou oblečenia. Tu je len niekoľko dôvodov, prečo. Čierna zoštíhľuje. Bez ohľadu na typ vašej postavy vám čierna môže pomôcť vyzerať štíhlejšie a tónovanejšie. Je to preto, že vytvára ilúziu kontinuity bez toho, aby narušil váš obrys, ako to môžu svetlejšie farby. Čierna pristane všetkým. Či už máte svetlú alebo tmavú pleť, čierna farba vynikne zo všetkých odtieňov pleti. Je to tiež jedna z najuniverzálnejších farieb, pokiaľ ide o farbu vlasov – či už ste blondínka, ryšavka alebo bruneta, čierna dokonale doplní vaše kadere. Čierna sa hodí ku všetkému. Musíme povedať viac? Či už ju kombinujete s inými neutrálnymi farbami, ako je šedá alebo biela, alebo sa rozhodnete pre výraznejší vzhľad s jasnejšími farbami, čierna bude vždy dobre fungovať ako súčasť vášho outfitu. Čierna nikdy nevyjde z módy. Aj keď trendy prichádzajú a odchádzajú, klasická čierna nikdy nevyjde z módy. To znamená, že môžete investovať do kľúčových kúskov, ktoré vám vydržia mnoho rokov – spomeňte si na malé čierne šaty, nohavice na mieru a elegantné blejzre. Čierna vyjadruje dôveru. Na nosenie čiernej od hlavy až po päty je niečo, čo vyžaruje sebavedomie. Ak potrebujete vzpruhu pred dôležitou schôdzkou alebo veľkým rande, siahnite po čiernej farbe!
3/4
Trojštvrťové nohavice sú obľúbené v teplejšom počasí. Nemajú presne stanovenú dĺžku, ale končí v oblasti medzi kolenom a členkom. V anglickej terminológii sa namiesto
3/4 nohavice stretneme často s označením "capri pants". Sú takým kompromisom medzi dlhými nohavicami a šortkami. Skrývajú viac ako kraťasy, ale nie je v nich také teplo ako v dlhých nohaviciach. Častejšie to bývajú nohavice určené pre športové alebo voľnočasové aktivity. U dlhých nohavíc sa môžeme stretnúť aj so strihom, ktorý umožňuje nohavice čiastočne vyhrnúť a upraviť na 3/4 dĺžku. Trojštvrťová dĺžka nohavíc sa prvýkrát objavila na začiatku 20. storočia. Bola navrhnutá ako pohodlnejšia a priedušnejšia alternatíva k ťažkým vlneným nohaviciam, ktoré v tej dobe obvykle nosili muži. Často vyrobené z ľahšej bavlnenej alebo ľanovej látky, stali sa obľúbenými medzi mladými ženami aj mužmi v letných mesiacoch. V Európe boli bežne k videniu na námorníkoch a rybároch, v Amerike ich nosili golfisti a tenisti. Do dvadsiatych rokov sa trojštvrťové nohavice stali módnym základom pre mužov aj ženy. U mužov sa často nosili s blejzrom alebo športovým kabátom pre oblečenejší vzhľad, zatiaľ čo na ženách bolo vidieť, ako ich spárujú so všetkým od svetrov po šaty. Všestranný štýl bol tiež populárny medzi celebritami. Všetci od Humphreyho Bogarta po Marilyn Monroe boli vyfotografovaní v nich. Napriek svojej obľube po celé dvadsiate storočie upadli trojštvrťové nohavice v posledných rokoch v nemilosť. Mnoho ľudí ich považuje pre väčšinu príležitostí za príliš ležérne a namiesto toho volí elegantnejšie nohavice alebo džínsy. V poslednej dobe však došlo k oživeniu záujmu o vintage štýly oblečenia, čo viedlo k tomu, že niektorí návrhári vytvorili moderné interpretácie trojštvrťových nohavíc. Nie je jasné, či tento trend bude pokračovať, alebo či trojštvrťové nohavice opäť upadnú do neznáma, ale bez ohľadu na ich súčasnú popularitu (alebo jej nedostatok) je jasné, že zanechali nezmazateľnú stopu v histórii módy.
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.